مطالب مرتبط:
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی‌کارِ وزارت‌کار منصوب شد

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی‌کارِ وزارت‌کار منصوب شد

«رحیم سرهنگی» به عنوان مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب شد . به گزارش ایلنا، «رحیم سرهنگی» به عنوان مدیر کل دفتر ...

چطوری در همه جا آشنا داشته باشیم؟!

چطوری در همه جا آشنا داشته باشیم؟!

آیا تا به‌ حال به این فکر کرده‌ اید که چرا موقعیت‌ های شغلی بسیار مهم و عالی هیچ‌ وقت با آگهی پر نمی‌شوند؟ و یا تا به‌ حال به این فکر کرده‌ اید که چرا برخی شرکت‌ ها بدون شرکت در مناقصات همیشه پروژه‌ هایی در دست انجام دارند؟ آیا در اطرافیانتان اشخاصی را دارید ک ...

مشکلات و محدودیت های فعالیت استارت آپ ها

مشکلات و محدودیت های فعالیت استارت آپ ها

به گزارش تیتربرتر -حسین محمودی‌اصل با اشاره به مشکلات و محدودیت‌های فعالیت استارت آپ‌ها در مقطع کنونی، افزود: فیلترینگی که به دلیل برخی مسائل ...

پتانسیل بالای کارآفرینی بازار فناوری اطلاعات برای صاحبان  ایده و خلاقیت

مدیرعامل یک شرکت فناوری اطلاعات اظهار کرد: صاحبان ایده و خلاقیت که به دانش مرتبط ، تسلط دارند برای ورود به بازار فناوری اطلاعات تردید به خود راه ندهند چرا که این عرصه پتانسیل بالایی در جذب کارآفرینان و صاحبان  ایده ...

تاکید رئیس جمهور بر توسعه فضای مجازی

رئیس جمهور با اشاره به این موضوع که فضای مجازی با سرعت زیادی زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی را در بر خواهد گرفت و مفاهیم اشتغال به خصوص در عرصه خدمات را تغییر می دهد، بیان نمود: دولت باید تلاش کند در ...

اولین گردهمایی استارت آپی نقش آفرینان صنعت فضایی ایران

اولین گردهمایی استارت آپی نقش آفرینان صنعت فضایی ایران

به گزارش تیتربرتر - این گردهمایی توسط سازمان فضایی ایران و با هدف ایجاد شبکه اقتصادی بین تعریف‌کنندگان نیاز فضایی شامل صنایع، ارگان‌های حاکمیتی و خدمت‌رسان و برآورده‌کنندگان نیاز شامل مجریان پروژه‌ ...

کارگَرد جاب میت

کارگَرد جاب میت

در شرایط کنونی جامعه در زمینه‏ اشتغال، تازه‌واردان و دانش‌آموختگان جوان و بیکار چه جایگاهی دارند و هنگام ورود به بازار کار با چه چالش‌هایی روبه‌رو هستند؟ آیا تمامی شاغلان کیفیت لازم را دارند؟ در شرایط کنونی جامعه در زمین ...

هر پایگاه بسیج می تواند یک «استارت آپ» باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست و نمایشگاه تخصصی سرآمدان فناوری و صنعت گفت: حوزه کسب و کارهای نوین ۲۳ درصد در مرحله رشد اولیه قرار دارند، ۱۵ درصد نمونه محصول اولیه د ...

ضرورت فرهنگ سازی کارآفرینی در کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که باید فرهنگ کارآفرینی و نوع نگاه به کارآفرینی درکشور تغییر کند، اظهار کرد: باید در خصوص کارآفرینی فرهنگ سازی شود و این امر را باید از خود آغاز کنیم.به گزارش ...

رویداد جت استارت آپ

۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساری- بلوار پارک علم و فناوری- دانشکده فنی و حرفه‌ای امام محمدباقر(ع) ...

تلاش یک استارت آپ برای اشتغال زنان سرپرست خانوار

تلاش یک استارت آپ برای اشتغال زنان سرپرست خانوار

به گزارش تیتربرتر - تفاهم نامه میان اسنپ و کمیته امداد امام خمینی چندی پیش در جشن نفس به امضای مدیران دو سازمان رسید. بر اساس این تفاهم نامه دو طرف متعهد شدند تمام تلاش خود را برای توانمن ...

مدیرعامل فرابورس: فین استارز ۲۰۱۸ از هفته آینده آغاز می شود

امیر هامونی (مدیرعامل فرابورس ایران) گفت: احتمالا در هفته آتی مراسم افتتاحیه فین استارز ۲۰۱۸ برگزار می شود. به گزارش اکوسیستم، ه ...

وضعیت استارت آپ ها در کشورهای خاورمیانه

وضعیت استارت آپ ها در کشورهای خاورمیانه

به گزارش تیتربرتر - کشورهای منطقه هر کدام به نحوی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی پیشرفت داشته اند؛ البته در حوزه پیشرفت تکنولوژی و حرکت به کسب و کارهای آنلای ...

کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب و کارهای نوپا

کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب و کارهای نوپا

کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب و کارهای نوپا به همت تیم برگزاری رویداد نوآفرینان در ۴ اسفند ماه سال جاری در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. ...

نایب رئیس هیئت مدیره اسنپ: تمام مجوزهای لازم برای فعالیت در کرمان را داریم

دو روز قبل خبری مبنی بر حمله ۱۵۰ نفر به دفتر اسنپ در کرمان منتشر شد؛ اکنون ژوبین علاقبند (نایب رئیس هیئت مدیره اسنپ) توضیحاتی را پیرامون این حادثه داده است. ...

تهیه و تدوین  طرح کسب و کار

تهیه و تدوین طرح کسب و کار

اکثر افرادي که قصد شروع يک کسب‌وکار ‌را دارند، همواره بر اين نکته تأکيد دارند که «کالا و يا خدمت ارائه‌شده توسط من براي اولين بار ارائه می‌شود» يا عباراتي از اين دست که «کيفيت ارائه کالا و خدمات من، بهتر از نمونه‌های مشابه است». ...

لطفا تحسین محتوا!

لطفا به معجزه محتوا ایمان بیاورید!

بازاریابی محتوا است از یک رویکرد استراتژیک به بازاریابی در مقایسه با تولید و توزیع محتوای ارزشمند است که متناسب و منطبق با کسب و کارعمومی برای تعیین جذب. هدف از این کار این است که هدایت مشتریان به خرید یک کسب و کار سودآور است. به طور خلاصه به جای این ممکن است محصول و خدمات. اطلاعات برای انتقال به او که دانش خود را در مورد این محصول افزایش می‌دهد.   تفاوت بازاریابی محتوا و سایر روش‌های بازاریابی این نوع از بازاریابی که مبتنی بر محتواست، تفاوت‌های بسیار با سایر روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی دارد؛ هر‌چند که ممکن است در بعضی از اصول با هم مشترک باشند و با یکدیگر همپوشانی داشته باشند؛ در ادامه تفاوت بازاریابی محتوا با سایر روش‌های بازاریابی بیان شده است.   تبلیغات بومی یا همسان (native advertising) در روش بازاریابی محتوا برای انتشار محتوا تمرکز بر ایجاد یک رسانه و مالکیت آن است و اجاره‌کردن یک رسانه برای انتشار محتوا جایی ندارد. در روش تبلیغات بومی یا همسان، یک کانال یا پلتفرم انتشار محتوا خارج از محدوده رسانه‌های سازمان، اجاره می‌شود و از این طریق با پرداخت هزینه بابت اجاره پلتفرم‌ها، فرصتی برای انتشار محتوا پیدا می‌شود. معمولا محتوای تبلیغات رایج مبتنی بر اطلاعات محصول است اما در تبلیغات همسان، محتوایی جذاب، کاربردی و منطبق بر گروه خاصی از مخاطبان نیز استفاده می‌شود. در این شیوه هدف‌گذاری مخاطب و محتوای کاربردی مشابه با بازاریابی محتواست. اگر شما هنوز مخاطبی ندارید، تبلیغات بومی برایتان بسیار مؤثر خواهد بود. بنابراین:اگر برای انتشار محتوا پول پرداختید: تبلیغات کرده‌اید.اگر برای انتشار محتوای ارزشمند، کاربردی و متناسب با فرمت محتوای یک وب‌سایت مرتبط با کسب‌وکار خود، پول پرداخته‌اید: تبلیغات بومی یا همسان کرده‌اید.اگر محتوایی ارزشمند، مناسب و با هدف جذب مخاطبان خاص تولید کردید و ‌روی پلتفرم‌های خود و یا رایگان منتشر کردید: بازاریابی محتوا انجام داده‌اید.  محتوای برندمحور (branded content) در بازاریابی محتوا، محتوا بر مبنای مخاطب تولید می‌شود اما محتوای برندمحور بر مبنای کسب‌وکار شکل می‌گیرد. در داستان‌سرایی این شیوه، محصول و یا خدمت برند نقش اول داستان را بازی می‌کند. بیشتر کسانی که از این شیوه استفاده می‌کنند کمپین‌محور هستند. آنها به دنبال یک فرآیند مستمر تولید محتوا نیستند. این شیوه همان کار تبلیغات است و نه چیزی بیشتر.  بازاریابی محصول (product marketing) اگر بخواهیم اولین و مهم‌ترین تفاوت بازاریابی محتوا و بازاریابی محصول را بیان کنیم، باید گفت‌ بازاریابی محتوا مشتریان وفادار و بهتری ایجاد می‌کند و بازاریابی محصول بر فروش تمرکز دارد. اگر بازاریابی محتوا به‌درستی انجام شود، چیزی فراتر از فروش به دست می‌آورید. اگر فقط بر فروش تمرکز کنید، نمی‌توانید مسائل و چالش‌های آنها را حل کنید و محصول خود را توسعه دهید.با پیشرفت جوامع و فراگیر‌شدن فضای مجازی، تغییراتی که در نوع دریافت محتوا و نحوه‌‌ دریافت اطلاعات رخ داد، نوع تبلیغات و بازاریابی به دو مدل سنتی و دیجیتال تقسیم شد که در ادامه مدل اجرایی هر روش و تفاوت آنها با بازاریابی محتوا بیان شده است:  بازاریابی سنتی (Traditional marketing) تبلیغات به روش سنتی یک ارتباط یکجانبه و غیرتعاملی با مخاطب ایجاد می‌کند و تنها ابزار سنجش عملکرد آن فروش است. در این روش سرعت انتقال اطلاعات محدود و با سرعت بسیار بالا صورت می‌گیرد. در این روش سنجش عملکرد تنها میزان فروش نیست و معیارهای مختلفی برای سنجش عملکرد خواهید داشت. بازاریابی سنتی ادعای یک برند است و بازاریابی محتوا اثبات آن ادعاست.  بازاریابی دیجیتال بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه فعالیت‌های بازاریابی در فضای دیجیتال شامل وب‌سایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه، پیامک، بازاریابی ایمیلی و... است. این روش معمولا از تکنیک‌های اتوماسیون بازاریابی، فروش آنلاین و سئو  بهره می‌برد. بازاریابی محتوا به طور کل استفاده از محتوا در فرآیند مستمر بازاریابی است که می‌تواند آنلاین و یا آفلاین باشد و مختص یک فضای خاص همانند فضای دیجیتال نیست.  بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تمرکز فعالیت‌های بازاریابی صرفا بر خود شبکه‌های اجتماعی است و محتوا برای آن شبکه‌ها تولید و درون آنها بارگذاری می‌شود. اما در بازاریابی محتوا تمرکز فعالیت‌ها بر وب‌سایت است و شبکه‌های اجتماعی نقش یک ابزار انتشار را دارند و پشتیبان محتوای وب‌سایت هستند. بنابراین در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ساختار و چارچوب محتوا بر پایه الزامات محتوایی آن شبکه‌های اجتماعی تنظیم می‌شود اما در بازاریابی محتوا، وب‌سایت بیشتر بر ایجاد تقاضا تمرکز دارد. محتوای باکیفیت و ارزشمند مخاطبان جدیدی را به وب‌سایت می‌آورد و تلاش می‌کند آنها را به مشتریان بالفعل تبدیل کند.  بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (سئو) دو مفهوم بازاریابی محتوا و سئو درکنار یکدیگر استفاده می‌شوند. موجودیت هر کدام به دیگری وابسته است.اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. سئو فقط یکی از اجزای پازل بازاریابی محتواست. جست‌وجوی ارگانیک، ایمیل، ورود مستقیم به وب‌سایت، لینک بازگشتی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و سایر روش‌های جذب مخاطب از بخش‌های تکمیلی فرآیند محتواست. شما باید طیف وسیعی از روش‌های جذب مخاطب را در فضای آنلاین داشته باشید و گوگل فقط یکی از آنهاست. با وجود همه مزایایی که برای بازاریابی محتوا بیان شد، باید دانست که هر‌کدام از این روش‌ها در جای خود برای بازاریابی محصول مناسب است و گاه باید در کنار یکدیگر چند روش به صورت مکمل اجرا شوند. آنچه مهم است شناسایی مخاطبان و نیاز آنها و گزینش روش درست بازاریابی مبتنی بر عوامل متعدد است. تهیه و تنطیم : فرامحتوا